Menno Florentinus

Maak kennis met Menno

Mijn naam is Menno Florentinus 22 jaar en zet me in voor de PVV Dordrecht. Ik kies voor de PVV, omdat ik de Islam zie als een gevaarlijke ideologie die we niet in onze stad moeten tolereren en ook omdat ik zie dat we onze eigen Nederlandse cultuur verliezen door mensen die hier niets te zoeken hebben en die denken dat alles maar racistisch is.
De PVV wil ervoor zorgen dat 65-plussers gratis met het openbaar vervoer kunnen reizen en dat ook straatterrorisme keihard wordt aangepakt. We gaan zorgen voor buurthuizen en gaan ervoor zorgen dat de Dordtenaren geen last krijgen van de overlast gevende windturbines die de linkse partijen willen neerzetten.
We willen meer woningen voor eigen mensen en daar horen statushouders niet bij, we willen overigens leven in een veilige stad waar criminelen niet de overhand hebben.
Ik ga mij hier hard voor inzetten!

Kortom de PVV is er voor U, de Dordtenaren!

Nieuwsbrief ontvangen?

Wij sturen geregeld nieuwsbrieven om onze achterban op de hoogte te houden van nieuws & ontwikkelingen. Wilt u ook op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief door op onderstaande link te klikken.

Volg ons op...